12 November, 2009

it's a boy!!


pada 7hb Nov aku balik kg.,tup tap tgk ader org baru kt umah aku...pelik gak aku dr mane dtg nye...pk punye pk rupenye anak akak aku...dh sampai mase dah kak aku melahirkan anak kedua...wah...comel sey..ni 1st time aku berani dukung baby umur 1 ari..kalo dl nk pegang pn takut...lembik lg..xsangka aku dpt anak sodara yg ke-4 n sulung laki...makin bertmbh meriah lah umah parents aku ...

Ada gaya mak and anak nye x?



Mohd Farish Azim and his 1st blanket..the Mickey Mouse



Ni lak pulak kakak die yg iras2 muka aku..hehe...cian die..baru 2 taun dh ader adik..xle nk manje2 dah..


Tp xper...aku kan ader...siap bwk 2 org anak sodara aku g ngulor...tu la bestnye der mak sodara mcm aku...hehehe..hah yg bace tu jgn jelos

5 comments:

Anonymous said...

uwahhh.tahniah isma da dpt anak...cpat btul ko baik eh..dah leh g keje

tgz said...

tahniah ismah..tau2 jer ko dah dapat anak..aku kecewa...

Faizul Azmil said...

Takpe Azwin, kau boleh chup anak dia siap2. Tak dapat mak, anak pun jadi.

tgz said...

mak tak dapat laaa...gile ko nak kena karate tengkuk ngan tunang ismah

Faizul Azmil said...

Lolz. Ya ampunnnn. Takpelah, jangan aku yang kena karate sudahlah.