13 August, 2009

Single?Tunang? Kahwin?



"Salam kwn2..so sori 4 late info..saya dah di"ikat" oleh Wan**** on las Sunday. it was a small majlis n there's no majlis tunang. i'll get marry nx yr, still in plan.Doakan moge dipermudahkan ya"....



msg ni aku dpt dari geng Matric aku sebaik je aku bgun dr tdo kelmarin..Terkejut gak aku bace..xder guruh xder ribut...org nye jenis kuat bekeja..xpnh ckp psl ader bf..tup tap tup tap dh bertunang..tp as mbr aku tumpang gembira..n of coz aku doakan kebhgiaan die..



xtau la dlm byk2 mbr aku ader, geng plg aku rapat n setia ialah geng mse matric. padahal mbr sekolah menegah 5 taun, mbr U 3 taun, tp matric 1 taun je..tp yg 1 taun ni la yg beto2 rapat n sampai skg kitorg geng 90rg ni maintain contact..tp x sangka nk dkt 7taun tinggalkan matric..skg ni sume dh pilih jln msg2...lepas sorg2 kwen..ader yg dh beranak pn..ader yg baru tunang..ader yg baru dirisik..hmmm..aku????? tp kitorg tetap contact..

ni la geng matric aku..ader 8 org..sorg lg x dpt dtg


Maya la org pertama yg kwen dlm geng kitorg..skg ni dh ader anak pn. drpd 9 org, 2org dah kwen, 2 org dh tunang, yg lain single lg..xsabar aku nk tgk sape la laki yg berjaya tackle dorang..tp aku yakin confrm laki tu bhgia..wah wah wah.nak tau knp??sebab dorg sume cun2, berhati mulia, pandai amek hati org tua...( slumber promote mbr)..well aku cume criter bnder yg beto..

pe2 pn mbr tetap mbr..ader suami ke ada anak ke...kitorg akan maintain friendship kitorg....
"The power of friendship will remains in our hands"





5 comments:

Anonymous said...

muahahha....ap status ko???

kak bol ak rasa ni peluang ko nk ngorat gadis cun..isma da promote tu....

** mati2 td ak ingat ko yg bertunang minggu lepas...terkonfius jap otak ak...hehe

kak sentap said...

sentap akak dengar u dah bertunang..nak kena libas ngan rambut akak ke?

Anonymous said...

untung arr sape kawin ngn ismah...slalu dpt kupon...hehehee...

nurish said...

cmner tau ni? baru smlm sy amek vouchor jusco rm70. ari ni g tuntut tiket mtv concert kt sunway. mgu lepas dpt free tiket sunway lagoon...semuanya FREE k

Ummu Al Fateh said...

Waahhh...1st time kasi comment...setelah terbaca entry yg dasat ni...hehehe...
pertanyaan: awat letak gmbr ni?? kan ade gmbr kami yg lagi dasat dr yg ni???hehe
btw, may our frenship alwiz shining like a star(haha,xtau nk ckp pe)...syok dpt kwn2 cm korang terutama sekali mcm ismah, maya, nora, huda, farnah, eim, naz and sumie...