17 September, 2009

Salam Lebaran..




" Satu hari di Hari Raya, ku dengar irama yg sungguh indah...."..wah tbe2 teringat lagu M Nasir..
dikesempatan ini aku nak ucapkan byk2 mintak maaf kalo der salah n silap wat korang semua...Halalkan segala mkn minum aku...Byk pengalaman aku tempuhi sepnjang bulan Ramdhan kali ni..ader yg manis ader yg pahit..tp segalanye aku amek sebagai bnder yg +ve...

mane yg manis disimpan mane yg pahit dijadikan tauladan...Yg penting aku bersyukur aku masih boleh sambut raya seperti taun2 sudah..Ape aku ngarut ni???

Nyway...Salam Lebaran n semoga Aidilfitri kali ni memberi seribu rahmat wat kite semua....


4 comments:

tgz said...

amponkan dosa-dosa aku ismah..sesungguhnya aku byk melakukan dosa...(dengan penh rasa kekesalan)...ceewah

nurish said...

aku x sure nk ampunkan x slh ko...sebab dh terlalu byk ko wat slh kt aku...per kate mlm ni ko blanje aku ayam golek..leh gak aku pertimbangkan dosa ko

Firdaus said...

selamat hari raya .. maaf zahir dan batin ... anak aku kirim salam, dia ckp "bila auntie ismah nk bg duit raya"

tgz said...

pearghh..cepat sungguh anak ko blaja cakap..ini ayat 1st ko ajar dia ke?