08 September, 2009

Let's Travel...


Sabtu yg lepas aku mcm biasa melakukan aktiviti rutin aku iaitu "jalan2 amek angin" atau lebih senang dikenali "NGULOR"..kali ni aktiviti aku luar biasa sbb aku ke luar negara...ngeh ngeh ngeh..bygkan dlm 1 ari je aku g 3 buah negara...hebat x aku??? xcaya??? meh cini aku tnjuk bukti..


mula2 aku g Korea.dr jauh dh nmpk awek cun mengalu-alu kan kehadiran aku..lawa budak ni..




Semua berpusu2 nk smbut kedatangan aku...meriah gitew

Minah ni ajak aku g tgk kungfu show..pe lg..xkan mau lepas ini peluang..ternmpk la akan aku taiko2 dr korea tngah berlawan






pergh...sekali die bukak kangkang daa



Aku dok ctu x lame..dlm 2 jam je..then aku merayap ke negara Jepun lak..mcm biasa dh ader org sambut kedatangan aku..siap nk bgmbr ngan aku tu..aku nk cube elak tp pe kan daya..siape la aku nk elak dr paparazzi






Terpaksla wat muke comei dpn kamera



Aku g Jepun x lama..sebab pasni aku kene mengembara ke Singapore lak..korang nk tau aku g sane naik per??? haa..jgn terkejut...



Aku cume naik bas Transtar..tp bas ni canggih...dlm tu der byk movie leh pilih..setiap seat ader tv sndri..xnk tgk movie leh main game...n lg canggih bile bas ni leh terbang ke mane2 saje..sebab tu la aku leh sape ke Korea, Jepun, Singapore dlm sekelip mate...



Member2 yg turut same dlm pengembaraan ni...




Sape je last destination iaitu Singapore...aku terkejut, terkesima, teruja..semua la...sebab kali ni bukan je awek o amoi cun yg sambut aku..malah...seorang laki yg gagah perkasa lg macho serta mempunyai segalanye idaman wanita...haha...aku per lg..dengan perasaan gmbira bergmbr ngn mamat tu..







ini la die mamat yg dipuja wanita seluruh dunia..warne ijau menampkkn keunikkan gitu



hehe...ari ni aku terlebih ngarut sket sebab pg2 dh ngantok giler...so aku cube imagine lebey2...so tok korang yg nk alami pengembaraan mcm aku...jom kte ke MATTA FAIR..segala2 nye ader..

18 comments:

Sepatu_merah said...

MATTA FAIR..jatuh cinta lagi..lagi lagi ku jatuh cinta...

Firdaus said...

kelakor jek mamat2 korea tuh berkungfu... cam opera cina jek ...heheh

nurish said...

sebenornye mamat2 tu terror kungfu tp dorg tngah wat slow motion aksi kungfu..tu yg jd cmtu

Firdaus said...

shrek tuh x nak cuba jus mate 5 ke :)

tgz said...

ismah curang dengan balak ijau..insapla ismah..kem slm kat awek jepun tu

Anonymous said...

huh isma ad skandal x ajak ak...ak jatuh cinta kat mamat ijau..huhu

nurish said...

la ye ke..nanti aku ajak ko jumpe die..kite bukak pose same2

Firdaus said...

awek yg tudung itam/biru tuh kenalkan kt azwin ...

nurish said...

tu tudung ijau la...azwin , ko nak kenal ke? dua2 single lg tu

Firdaus said...

testing2 id baru

tgz said...

ceh..firdaus kot yg nak tambah slot,dan-dan pakai nama aku..haha..kalo camtu terpaksala..ismah,rekemen tudung itam..sori faiz, jgn kecewa k..

Anonymous said...

haha...ak kecewa arr ngan ko...ak nk g terjun sg la mcm ni

tgz said...

wah..nak gi mandi sungai x ajak...

Anonymous said...

ish...azwin nk mandi ngan ko faiz...pe ni buln2 pose ni..kalo ye pon tnggu r pas raya

Firdaus said...

isma .. mana citer utk buka posa semalam ,,

nurish said...

sabor2...gmbr x siap lg...tula sape suruh ko x join

Firdaus said...

lambat plakkk .. aku nak jadi org yg pertama komen nih .... :)

neena said...

woii ein...windu nk kuar jalan2 ngn ko...hihikhikhikkss!!